sreda, 3. december 2008

Živijo vsem! Ali vam je prav, da tudi jaz pišem blog?

4 komentarji:

Unknown pravi ...

ja seveda da dovolimo, da imaš svoj blog, saj ga ima dandanes skoraj vsak že... sem te pa dodal na gmail, tako da malce "prečekirej".. lepo se imejte usi skupej...

Jakopiči pravi ...

Jaz se definitivno strinjam, da ustvarjaš in izlivaš svoje ideje na blogu. Mi smo s to idejo čisto zadovoljni in bomo pridno prebirali, vse kar ustvaril. Mogoče bomo občasno celo kaj pokomentirali...
En lep pozdravček od mene

Unknown pravi ...

Ja Rok, ti si pravi korenjak in res si pameten dečko
Bravo! Čestitam, da si se odločil pisati.
Komaj čakam, da bom to brala
mama

didii pravi ...

Jaaa Rokec, srček ... Končno bom lahko kaj več izvedela tudi od tebe :D ... To, da imaš svoj blog je fantastično, tukaj ti nihče ne more reči: "A res? Zakaj pa mi nisi povedal?", ker nihče ne more vedeti ali resno misliš ali pa je to samo odraz tvoje bujne domišljije in dokaz tvoje razgledanosti.

Ti kar tako naprej!!!

mwaaa