ponedeljek, 8. december 2008

SMEŠNO!

Če rečete, da moj blog nima nič smešnega, se motite.Tukaj je posnetek, ki sem ga poimenoval SMEŠNICE, posnet pa je bil v studiu HAHAHA TV, oziroma na sony ericssonu v kuhinji.Posnel sem ga že pred časom.Enim se bo zdel smešen, enim ne.PS:Dodal sem spletno stran za ljubitelje Ferrarija.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

hja, sklepam, da tvoje predrage matere v času nastajanja tega posnetka ni bilo doma?!? je pa lepo, da si blogersko aktiven... noja, po kratkem predahu in ogledu "filimčka" se odpravljam nazaj med slovenske realiste in evropske dekadente (ps: jutri pišemo :) )

bini pravi ...

Rok!

Ta video bi lahko poimenovali: Življenje je zabavno, ali pa mogoče: Zakaj posoda še ni pospravljena! Kateri naslov ti je bolj všeč?

Meni prvi, tvojim staršem pa verjetno drugi!

Lep pozdrav

Mama

jest pravi ...

Hm, ne vem, ali se bo tvojim roditeljem zdej video smešen ali ne, na vsak način je (razen pomanjkljive snemalne opreme) narejen profesionalno. Profesionalen je tudi igralec (a bi se temu lahko mogoče reklo monodrama - s poudarkom na drama, nemara); vidi se, da zna nastopati pred kamero, ves čas se namreč dela, kot da kamera ne teče. Ampak kamera teče in prispevek si je verjetno ogledala tudi mami (ati zdaj najbrž ne more reagirati, ker je poln antibiotikov) in če bo odkrila, da se vse dogaja v njeni kuhinji, jo bo po mojem mnenju najmanj glavobol zagrabil in zadržal. Tako da profesionalizem ni zmeraj nujno pozitivna oznaka. Posnemi no še kakšen National Geografica vreden prispevek o divjanju hišnega psa na primer ali pa (na skrivaj - hidden cam) o sosedovih prispevkih k slovenski blaznosti.
Se vidimo zvečer.