četrtek, 4. december 2008

Ahhhhh, ta četrtek, ko ti ni treba v šolo(nekaterim), in potem za zajtrk pečeni jajci...mmmm. Tole je pa prava uživancija. Tukaj je še pesem o dnevih:



Dobro jutro, stric PONEDELJEK,
boter TOREK je že vstal?
Prav zares, soseda SREDA,
dobro se je nasmrčal,
pa je prišel ponj ČETRTEK,
k ujcu PETKU sta odšla,
na križišču sredi pota
se pridruži še SOBOTA,
ta pripelje še mesarja
in zakoljejo komarja,
naredijo krvavice,
klobasice, pečenice,
saj bo jutri dan veselja-
v vas prispe gospa NEDELJA.
(Albert Širok)

4 komentarji:

jest pravi ...

Ja, Rok, bravo! Predvsem imaš dober dizajn. Mi je všeč, da niso samo BMW-ji in spet BMW-ji, vmes pa malo BMW-jev, da zapolnijo luknje med enim in drugim BMW-jem.

Pa pesmica je dobra.

Zdaj pa čakamo kakih konkretnih zapisov, da jih bomo lahko komentirali, ker sami za kakšen blog nekateri seveda nismo sposobni, raje se potem priklapljamo kot eni zajedalci in pišemo svoje pisarije ...
Lepo se imej
ATA

bini pravi ...

Živjo Rok!

Ja krasno, da imaš tudi ti svoj blog. Se bomo pa še tukaj lahko o čem pogovorili!
Veš, ko sem jaz hodila v šolo, smo imeli vse četrtke proste. To je bila uživancija. Ampak, če se prav spomnim, je bilo to samo v prvem in drugem razredu, ko sem hodila v šolo na Dobravo. Ja, ampak takrat in seveda do konca mojega šolanja smo hodili v šolo tudi ob sobotah, pa se nam je to zdelo čisto normalno. Učitelj za zemljepis nam je razlagal, da bomo v prihodnosti imeli ob sobotah prosto, da bomo s starši vsi imeli proste vikende, pa smo se mu smejali.

Lep pozddrav!
Še kaj napiši!

Rok Pavlich pravi ...

Ja hvala za komentarje, pa upam, da boste še naprej brali moj blog.

MAGDA pravi ...

Rok , čestitam! Dobrodošel med blogerji, upam da boš bolj reden kot nekateri, ki se zadnje čase oglašamo bolj po redko.
Prav veselim se, da bom lahko prebirala tvoje zapiske.
lepo se imej in veliko uspeha

Magda